קורונה מבלי להשמין

ביקשתי מכן לשתף אותי בנושאים נוספים שתרצו שאכתוב עליהם לחתונה.

שאלה שחזרה על עצמה זה איך להשאר חטובה בתקופת הקורונה, ולהגיע לחתונה מבלי לעלות במשקל.

אז קודם כל אני לא תזונאית, אבל בהחלט יש לי ניסיון רב בעליה וירידה במשקל.

אז איך תשרדו את משבר הקורונה מבלי להשמין? הנה לכן כמה טיפים ..

1. ספורט ספורט ושוב ספורט – יש לכם המון זמן פנוי, תקדישו שעה ביום לדבר החשוב הזה שנקרא פעילות גופנית. אתן לא צריכות יותר מידי, מזרון ושני בקבוקי מים יספיקו. ביוטיוב יש המון סרטונים של התעמלות לתקופת הקורונה. ממליצה לכן לאמץ את זה, זה מה שאני עושה ? תאתגרו את עצמיכן ותעשו כושר עם חברות באפליקציית זום.

2. יומן אכילה – תסדרו את היום שלכן מראש, תחליטו באיזה שעות אתן הולכות לאכול וכמה. אין צורך לספור קלוריות אבל תאכלו צבעוני – תגוונו, תעשו הזמנות של פירות וירקות ולא של חטיפים ושוקולדים. תבנו את הצלחת שלכן מפחמימה, ירק, חלבון ושומן.

3. תאכלו לפי רמת הרעב – אין טעם ללכת 10 פעמים למקרר. אם אתן מרגישות רעב אחרי שאכלתן – תשתו מים ואחרי עשר דקות תשאלו את עצמיכן האם אתן באמת רעבות? אם לא, תעסיקו את עצמיכן.

4. תנסו שלא לאכול 3-4 שעות לפני השינה. זה יגרום לכן לישון טוב יותר, ולא תלכו לישון נפוחות.

לאכול בריא בקורונה

5. ו המון המון מים. כמה שיותר- יותר טוב. 2 ליטר אף מצוין. גם יגרום לכן לתחושת שובע וגם ישמור על עור הפנים למראה חיוני וזוהר.

6. תאכלו טבעי, מבלי קשר להשמנה או לא השמנה, אתן רוצות להיות בריאות. אז כל המטוגנים למניהם, יכולים בקלות להתחלף בפלטת ירקות, או אפילו קערת פופקורן שאתן מכינות בבית בלי טונות של חמאה.

לסיכום, אורך חיים בריא זה עולם ומלואו, וברגע שתכנסו לעולם הזה אתן תיראו כמה אתן מרגישות טוב יותר ומלאות חיים. אין חוק למשקל יעד אבל בהחלט כדאי להיות בריא יותר ולא להתנוון על הספה בצפייה בטלוויזיה. תזכרו שקורונה זה לא תירוץ.