צילומי טראש דה דרס

למה לקנות שמלת טראש דה דרס אחת כשאת יכולה לקנות 3 במחיר של 1? לא נמאס לך לשלם מחיר כפול רק מהסיבה שאת כלה?
אל תוותרו על צילומי טראש דה דרס! נתחיל בזה שהצילומים לא באמת חייבים להיות מלכלכים, למרות השם של הצילומים.

בצילומי טראש דה דרס הזוג בוחר מיקום להצטלם בו ועושה תמונות בלתי נשכחות במקסימום הנאה, לעומת הצילומים ביום החתונה שיהיו לחוצים ומוגבלים בזמן. כדאי לצאת לצילומים כחודשיים-שלושה לפני החתונה.

כל מה שאתם צריכים זה מיקום יפה בנוף לבחירתכם, קונספט מעניין שילכלך או לא ילכלך את השמלה הלבנה, צלם זוגיות מוכשר וקצת רוח שטות. הטראש יכול להיות על ידי צבעי גועש, מזון, חול, טבילה בנהר\בים או כל דבר שעולה על רוחכם. מה שיפה בצילומי טראש שאין לו חוקים.

אביזרים לצילומי טראש דה דרס יכולים לכלול הינומה, כוסות ושמפניה, מחצלת, קשת פרחים, צבע, קונפטי (רק אל תשכחו להשאיר סביבה נקייה אחרי זה, כן? )

הצילומים נועדו להפגת המתח שלפני החתונה אך הם בהחלט יכולים לשמש אתכם לתמונה בהזמנה לחתונה. רוב הזוגות משתמשים בתמונות מהצילומי זוגיות כתצלום לשמירת התאריך (סייב דה דייט) (כאן נשים תמונה כדוגמא)

רצוי שלא לקנות שמלות כלה לצילומי זוגיות לאור המחיר היקר שלא שווה את הריסת השמלה. יש חנויות של שמלות טראש למכירה. באירית בוטיק תוכלי למצוא שמלות לבנות במחיר הוגן , כך שאת יכולה להצטייד ב2 שמלות זוגיות לבנות זולות, שמלה אחת שתהיה לטראש דה דרס ושמלה שניה שתהיה לצילומי זוגיות רומנטיים.
קבלו כמה דוגמאות לתמונות טראש דה דרס: