חתונה כפרית

יש דרך קלה ופשוטה שתוכלו לארגן חתונה בנוסח כפרי באופן יוצא דופן
אם אתם לא אנשים של אולם סגור ויותר אנשים של האוויר הפתוח אז חתונה בטבע זה המקום המושלם בשבילכם. חתונה בנוסח כפרי היא כבר מזמן יותר מסתם קונספט לחתונה מיוחדת, בין אם יש לכם חתונה קטנה או חתונת צהריים גדולה בשישי – חתונה באווירה כפרית עם נוף פסטורלי תתאים לכם. בשנים האחרונות חתונה ייחודית בכפר תפסה מקום גדול בסוגי החתונות והיא ללא ספק חתונה שהאורחים שלכם לא ישכחו בחיים.
זוגות יקרים, הנה לכם כמה טיפים חשובים באם תרצו לארגן חתונה בכפר:

  • עונות השנה – שימו לב שחתונה בטבע מתאימה יותר לחודשי הקיץ ופחות לעונות החורף הגשומות. מומלץ לשאול את בעל העולם אם יש לו פתרון לגשמים.
  • חוקי הכפר – שימו לב עד איזו שעה מותר לנגן מוזיקה רועשת. אם מדובר באולם בטבע מבודד כמובן שאין הגבלה במוזיקה, אבל אם מדובר בכפר עם אנשים מסביב כנראה שישנה הגבלה. מומלץ לשאול את בעל העולם ולרשום בחוזה עד איזה שעה המוזיקה תנוגן.
  • רישיון עסק – כמו בכל אולם, גם אולם חתונות בטבע מחויב ברישיון עסק שיהיה מאושר עם העירייה והמועצה האזוריות כדי שלא יסגרו לכם את החתונה.
  • מרחק האולם – רוב אולמות האירועים באווירה כפרית ממוקמים באזורים רחוקים בארץ. שימו לב שלא תשכחו את האורחים שלכם ותארגנו לכם הסעה להגעה נוחה.
  • חתונה טבעונית או צמחונית – יש אולמות שמספקות מנות טבעוניות או צמחוניות בהתאם לבקשתכם. אלו שלא מספקים לפעמים נותנים אישור להביא קייטרינג מבחוץ. כל אלו דברים שכדאי לבדוק מראש.
  • שמלה– לחתונה כפרית מומלץ ללבוש שמלות בסגנון בוהו שיק נוחות ויפות שניתן למצוא כאן

חתונה ביקב

לסיכום, אל תוותרו על החלום שלכם בגלל שקל יותר לתכנן חתונה שגרתית באולם. בכל שלב תוכלו לבקש שירות ממפיקת אירועים שתיצור לכם חתונה בקונספט מושלם. בחתונה כפרית יש רגעים קסומים שלא תשכחו לעולם. המון מזל טוב ותהנו מכל רגע.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *