מקומות לצילומי טראש

מתחתנים? מחפשים מקומות מהפנטים לצילומי זוגיות בטראש דה דרס? הגעתם למקום הנכון! יש לכם הזדמנות לקבל רשימה מעודכנת של לוקיישנים נדירים לצילום חתונה וצילום טראש דה דרס.

אז בלי הרבה דיבורים, בואו נתחיל לכייף :

1. לוקיישנים לצילומי זוגיות בחורף :
מתחתנים באביב? צילומי הזוגיות נפלו בחורף? מושלם
למה לנסוע לטבילה בים כשתוכלו לעשות את צילומי הטראש דה דרס בין טיפות הגשם? עם מטריה \ בלי מטריה .. זו כבר לגמרי החלטה שלכם. תכוננו לצילומי זוגיות מיוחדים ביותר!

2. לוקיישנים לצילומי זוגיות בקיץ :
שימי על עצמך שמלת מקסי לבנה , שים על עצמך שורט וחולצה לבנה וצאו לצילומי זוגיות במדבר. אחד המקומות היפים ביותר לצילומי זוגיות הוא במדבר. תדרימו למדבר יהודה ותוכלו למצוא שם לוקיישנים מהפנטים לצילומי סייב דה דייט.

צילומי טראש במדבר

3. מקומות לצילומי זוגיות בים :
דמיינו לעצמכם שקיעה, חול רך ונעים, ים כחול וציפורים נודדות… עכשיו דמיינו את כל זה בתוך צילומי הטראש דה דרס שלכם. כמה שזה פשוט. מה שחשוב באמת, זה לעשות את הצילומים בחוף שאינו מוכרז מהסיבה הפשוטה שלא תרצו אנשים וילדים קטנים ברקע. לוקיישנים מומלצים לצילומי טראש דה דרס בים – חוף ניצנים וחוף פלמחים.

4. מקומות לצילומי זוגיות במרכז :
היום לא חייב לעלות צפונה בשביל לראות ירוק. ביער בן שמן תוכלו לעשות תמונות מלהיבות בנוף פסטורלי. רק אל תשכחו לקחת מחצלת כן? אביזרים לצילומי טראש דה דרס יוציאו לכם תמונות מיוחדות להפליא. האביזרים יכולים לכלול – שמפניה וכוסות, כפפות אגרוף, קונפטי, צבעים ועוד.

5. לוקיישנים לצילומי סייב דה דייט בשדה פורח:
אם צילומי הזוגיות שלכם נפלו באביב התמזל מזלכם. בשדות הדרום תוכלו להנות מפריחת הכלניות ולהוסיף צבע אדום ורומנטי לצילומים שלכם.
גם הצבע הסגלגל של הרקפת המצויה יוסיף לכם גוון מיוחד אחר לצילומים.

6. צילומי זוגיות לחתונה בעכו :
אם אתם רוצים צילומי טראש דה דרס בחול מבלי לצאת מהארץ, אנו ממליצים לכם להצטלם בעכו. יש משהו בעיר הזו שגורם לכל התמונות להיות מיוחדות במינן. אולי זה בגלל הצבע העתיק, אולי זה בגלל האתרים האמנותיים או שאולי זה בגלל האותנטיות אבל עכו היא ללא ספק מקום יוצא דופן להצטלם בו.

7. צילומי זוגיות במוסך רכבים:
מי אמר שטראש דה דרס חייב להיות במקום קלאסי? ישנם מגוון מוסכים בארץ שתוכלו להגיע עם הרכב שלכם (בתיאום מראש כמובן) ולהתחיל להתלכלך מול המצלמה. מומלץ להשכיר רכב מגניב לתמונות שיקיות במיוחד.

צילומי טראש דה דרס במוסך

בשורה תחתונה צילומי הטראש דה דרס שהגיעו אלינו מאמריקה הם חוויה בלתי נשכחת שלא תרצו לפספס, שימו לב שהשמלה היא לשימוש חד פעמי ולכן לא כדאי להשקיע מחיר מופקע לשמלה לטראש דה דרס. יש לכם מגוון שמלות טראש זולות שניתן לרכוש באתר.

אז חברים יקרים, תהנו מכל רגע ואל תשכחו לספר לי איך היה, מוזמנים להגיב בתגובות


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *