מלוות כלה

חברות הכי טובות? משפחה? כך תעזרו לכלה שלכן לעבור את היום בצורה המושלמת ביותר.

הגיע הרגע הגדול!!!
הרגע שחיכיתם לו , החתונה !
לאחר , הכנות רבות , התרגשות גדולה , בכי של עצב , בכי של שמחה – זה הגיע.
הבסטי שלך מתחתנת.
זהו יום מלא לחצים והתרגשות וזה הזמן שלך להיות לצידה ולעזור לה ביום הגדול שלה.
בבוקר החתונה ובכל ההתארגנות – בן זוגה לא יהיה איתה. ולכן חובת העזרה היא עלייך.
יום לפני החתונה תפני את הלו”ז שלך לגמריי לטובת הכלה שלך. בנוסף, בחודשיים שלפני החתונה תמצאי ימים שבהם תתפני לבסטי שלך לטובת מציאת שמלת כלה, מסיבת רווקות ועוד.
לטובת המלוות המדהימות שלנו – קיבצנו לכן מדריך קצר שיעזור לכן לקבל הכוונה איך לעזור לכלה שלכן ביום הגדול.
אז המדריך שלנו מתחלק לשניים.


לפני החתונה ובזמן החתונה:
לפני החתונה יהיה עלייך ללוות אותה בבחירת השמלה . שמלת כלה ראשונה ושניה. תעשו מזה יום מרגש שבו תקבעו מראש כמה וכמה סלוני כלה. תעשו הפסקות קפה. תהנו מהיום המיוחד הזה. בחירת שמלת כלה – זה לרוב קורה פעם בחיים.
רצוי גם להגיע לבחירת תכשיטים ושמלות טראש.

אין חובה – אבל ההתרגשות היא עצומה, ואין כמו לחוות את זה ביחד. וזה תמיד עוזר להגיע עם עוד זוג עניים וחוות דעת.

1. תעשו תיאום ציפיות – תשאלי את הכלה שלך מראש, מה הציפיות שלה? איפה יותר תרצי שאעזור? האם עוד מישהו עוזר? האם היית רוצה חלוקת תפקידים? וכו’

2. עוד לפני החתונה תגיעי עם החתן והכלה לטעימות באולם. תביעו את דעכתן האישית. בסוף, הם צריכים חוות דעת מכמה אנשים. וזה מאוד יעזור להם שעוד בן אדם יגיע.

3. השקיעי במסיבת הרווקות – מסיבת רווקות עם החברות הקרובות זוהי לא סתם מסיבה, אלא מסיבה חד פעמית שבה ניתן להוריד לחץ וסטרס ולקבל אהבה מכל החברות שבאמת אוהבות אותה ! תכנני לה את מסיבת הרווקות כחודשיים לפני. וכחודש לפני החתונה. תעשי רשימה ותעזרי בחברות נוספות לארגון מסיבת הרווקות המושלמת.

4. הגיע יום החתונה – הבסטי שלך בלחץ? שדרי לה רוגע והבנה! תיהי חיובית, תדברי איתי, שימי לה מוזיקה ושימי לב לצרכים שלה. זהו יום כל כך מלחיץ – הכלה תמיד תרצה שהכל ילך כמתוכנן וזה הרגע שלך לדבר איתה לעזור לה נפשית.

5. מנעי התייבשות! – לפעמים מרוב התרגשות הכלה שלכן יכולה לשכוח לאכול ולשתות. וכאן נכנס התפקיד של המלווה. לנסות להביא כמה שיותר מים ורצוי גם אוכל – לפחות מעט אבל חובה. אנחנו לא רוצות חלילה שהכלה שלנו תגיע מיובשת לערב החתונה. שימי לב לצרכים שלה – כואב לה הראש? אולי היא צריכה כדור? אולי מים? אולי סוכר? תיהי שם בשבילה.

מלוות של הכלה

6. מה לקחת איתך ?
למקרה שהכלה שלך תשכח – תכיני בתיק שלך מבעוד מועד אייליינר, פודרה, אקמול, מגבונים להסרת כתמים, בקבוק מים. כל זה על מנת להוריד מהגב של הכלה שלך כל מה שהיא אמורה לזכור.

7. צלמי צלמי צלמי ! אל תשכחי לצלם כל רגע. נכון הצלם יהיה איתכם בהכנות. אבל אין כמו תמונת סלפיז או פפרצים יפים שרק את תוכלי להוציא ממנה. סרטונים ותמונות מכל רגע במשך היום.

8. תרימי לה ברחבה – תרקדי איתה, תשירי איתה. תהנו מכל רגע. זה השלב הכי משחרר בכל החתונה! עברנו הכל, פגישת חתן כלה, ארגונים, צילומים, חופה – זה הרגע עכשיו רק לרקוד ולהנות. תזכרי שיחס גורר יחס – וכמו המלווה שהיית לה, כך גם היא תיהיה שם בשבילך.

לסיכום, תזכרי שהמטרה שלך בסופו של דבר היא לשמח חתן כלה. נכון שזה היום שלה- אבל היי , גם את כאן ! תשתי , תרקדי ופשוט תשמחי מכל רגע.

תיהי לכלה שלך – הבסטי שלה. תדאגי לה ותהנו שתיכן מהחתונה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *